niedziela, 1 kwietnia 2012

Po koncertowo :)

Hello! :)
Już w domku! Wczoraj wyjechaliśmy o 8.00, wróciliśmy po 24.00. Cała sobota poza domem, ale naprawdę było warto! Najpierw pojechaliśmy do telewizji TVP, później do Panoramy Racławickiej,gdzie już byłam w zeszłym roku, no i nasza wisienka na torcie - koncert trwający niewiele ponad dwie godziny. Koncert był fantastyczny! Jedną piosenkę pt. "Piosenka dla Helenki" Piotr Rubik zaśpiewał wraz z małą córeczką Helenką, to było świetne! Ja osobiście czekałam na wykonanie piosenki pt. "Strażnik raju", spodobało mi się również "Opisanie świata".
Najważniejszą rolę na koncercie oczywiście odgrywał Piotr Rubik, ale oprócz niego na scenie występowali soliści tacy jak : Zofia Nowakowska, Marta Moszczyńska, Ewa Prus, Michał Gasz, Grzegorz Wilk oraz Wrocławski Chór Akademicki pod dyrekcją Alana Urbaniaka. Oprócz orkiestry symfonicznej i fortepianu można było usłyszeć gitarę elektryczną, akustyczną i basową oraz perkusję.

Bilet
 Mam zdjęcia, tylko muszę mieć kabel do aparatu i od razu je tu umieszczę!

Jeżeli ktoś będzie miał okazję wziąć udział w takiej imprezie, to naprawdę serdecznie polecam! Prawdę mówiąc o wiele bardziej wolę iść na taki koncert niż do kina.

A teraz lecę, miłego niedzielnego popołudnia! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz