czwartek, 2 lutego 2012

Ciekawostki ;)

Hej!:)
Wczoraj do 2.00 siedziałam przy komputerze szukając czegoś ciekawego, bo zwyczajnie nie mogłam zasnąć, ale nie dałam się i czytałam ciekawostki ze świata. Znalazłam np. 15 niesamowitych ciast,które Wam pokażę, bo naprawdę są niesamowite. Ile w to człowiek musiał włożyć pracy i cierpliwości, podziwiam! Ja niestety cierpliwości nie mam, więc jeśli nie szło by po mojej myśli, ciasto wylądowało by za oknem najprawdopodobniej ;)

Taki kiedyś spróbuję zrobić mojej siostrze na urodziny :)

Nauka anatomii jest przyjemniejsza,
gdy książka od niej to pyszne ciasto! ;)

Rewelacyjny! :)

Maszynka do pieniędzy to coś dla mnie!
W sam raz dla przyszłego bankowca! :)

Dla komputeroholików :)

Dla hazardzistów ;)

Zdecydowanie to najbardziej urzekło moje serce!
Dla miłośników Francji bądź Paryża :)

Bob budowniczny zawsze da radę!Haha:)

I coś dla piwoszy też się znajdzie :)

Oponka ;)
A Wam, które najbardziej przypadło do gustu?

1 komentarz: