poniedziałek, 27 lutego 2012

no to piąteczka!

Heey! ;)
Niedziela minęła mi bardzo szybko, ale bardzo miło ją spędziłam. Chcę już weekend! -.- No ale koniec tego marudzenia, bo jak na razie to jest poniedziałek wieczór i jutro do szkoły, mam nadzieję,że to osiem godzin przeżyję! :)
No a dzisiaj wpadła mi z kartkówki z chemii piękna piąteczka, z czego bardzo się cieszę, no i trójeczka ze sprawdzianu z rachunkowości, choć myślałam,że to będzie jedyneczka , słońce za oknem świeciło, humor dopisywał.Także poniedziałek zaliczam do dni udanych :)

wakacje..ahh <3

Jeszcze zajrzę do przedsiębiorczości, niemieckiego, rachunkowości, matematyki i mogę iść spać :)
Muszę trochę czasu poświęcić na to, żeby coś tu zmienić i być na bieżąco, ale na razie idę się pouczyć i do łóżka,bo oczka same mi się zamykają.
Cmoki, byee:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz