sobota, 17 marca 2012

"Opisanie Świata"

Z tego względu,że jeszcze jestem w domu, postanowiłam napisać o moim wyjeździe, który odbędzie się 31 marca. Razem z kółkiem teatralnym ze szkoły jadę do Wrocławia na koncert Piotra Rubika, i w kilka innych miejsc. Możliwe,że po koncercie, będzie spotkanie z panem Piotrem. Byłam ciekawa i musiałam oczywiście poszukać jakiś wiadomości na ten temat. No i coś tu mam:

Po raz pierwszy we Wrocławiu – "Opisanie Świata” – koncert Piotra Rubika prezentujący utwory z najnowszej płyty kompozytora. Oprócz orkiestry, chóru i fortepianu do instrumentarium dołączona została również gitara elektryczna, gitara akustyczna, gitara basowa i perkusja. Kompozytor ma nadzieję, że zarówno Ci, którzy cenią i lubią jego twórczość, jak i Ci bardziej sceptyczni będą mile zaskoczeni nowymi brzmieniami.
Koncert z udziałem od lat współpracujących z Rubikiem wokalistów: Zofii Nowakowskiej, Marty Moszczyńskiej, Ewy Prus, Michała Gasza, Grzegorza Wilka, Jakuba Wieczorka oraz samego Piotra Rubika nie tylko w roli dyrygenta ale też wokalisty i pianisty.
Na koncercie można będzie kupić najnowszy album /płytę CD/, który nosi taki sam tytuł jak książka Marco Polo – "Opisanie świata”. To właśnie przemyślenia tego słynnego Wenecjanina zainspirowały Piotra Rubika i Zbigniewa Książka do ich nowego, wspólnego projektu o miłości. 




+ piosenka, którą puściła mi pani Monika, od razu mi się spodobała!


                                            "Co się stanie z całym światem gdy
                                                Odejdziemy w zapomnienie?
                                               I co zrobić ze swym życiem by
                                              Ciut na lepsze świat odmienić..[...]

                                               Nie jest łatwo pojąć nawet to
                                                To że co rano słońce świeci
                                             Że świat będzie jakim stworzą go
                                                Niepoczęte jeszcze dzieci"


 Więc 31 marzec, Hala Stulecia, Wrocław.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz