poniedziałek, 23 stycznia 2012

ACTA?

Hej wszystkim!:)
Co to ma w ogóle być? W głowach im się miesza? Chcą nam odebrać okno na świat? Na kontakt z innymi? Na oglądanie filmików, słuchanie muzyki, wstawianie zdjęć czy FACEBOOKA? Dobry żart..
Mam nadzieję, że to tylko jakaś ukryta kamera! Nie wyobrażam sobie w XXI wieku świata bez internetu..
Mniejsza o to..Nie chcę już smęcić, bo bardzo mnie to już denerwuje, cała ta akcja.

Dzisiejszy dzień w szkole minął przyjemnie, mimo tego, że siedziałam tam całe osiem godzin.
Przeraża mnie jutrzejszy sprawdzian z rachunkowości -.- brr..
Dzisiaj zrobiłam kalendarz do ferii, jeszcze w tym tygodniu w szkole będę siedziała 27 godzin lekcyjnych, a Wy?
Jestem szczęśliwa niezmiernie, ponieważ dość szybko mija mi ten czas.

No paparazzi!

Mój torcik..mmm<3
A teraz skrypt i do roboty, bo jutro sprawdzianik z rachunkowości^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz