niedziela, 15 stycznia 2012

Niedziela :)

Hej!;*
Dzisiaj niedziela.Dzień leniuchowania^^Postanowiłam sobie trochę popisać japońskimi znakami,trzeba wprawić trochę w to rękę,może nie jest genialnie,ale też nie jest najgorzej :) Zresztą niestety bardzo mało poświęcam na to czasu, ponieważ mi go brakuje.A w weekend?Wiadomo..nic się nie chce,marzy się tylko o tym,żeby odpocząć po ciężkim tygodniu w szkole.Ale tak jak mówiłam już wcześniej zamierzam żyć z kalendarzem w ręku,chociaż przez tydzień i zobaczyć jak mi to będzie wychodziło i czy ta metoda będzie się sprawdzała :)
Faworki robione przez mamę <3 pycha!

Moje śniadanko,I<3 tosty! ;)

Konnichiwa!,nie idealne,ale się starałam:)

dziubek<3

No to dalej działam,spróbuję coś ogarnąć :)

1 komentarz:

  1. Fajnie napisane ;) Ja bym nie miała cierpliwości do tych wszystkich znaków ;) Naprawdę podziwiam, że masz ochotę uczyć się tego języka, bo to naprawdę spore, ale warte do podjęcia, wyzwanie ;)

    OdpowiedzUsuń