czwartek, 19 stycznia 2012

Włosy♥

Hello ;)
Wy też mieliście dzisiaj luzik w szkole? Lubię takie dni jak dziś. Sześć godzinek szybko minęło, tym bardziej, że były luźne lekcje. I bilans zaliczony. Jest dobrze.
Albo mi się wydaje, albo czas szybciej leci.. mimo tego,że wróciła dzisiaj wcześniej ze szkoły to i tak,oczywiście jak zawsze, nie zdążyłam nic zrobić, a sobota coraz bliżej...

Dzisiaj postanowiłam troszkę poszukać, czegoś związanego z fryzurami, zainspirowała mnie do tego Sylwia♥, która dzisiaj w szkole wyczyniała cuda z moimi włosami.;)
To co znalazłam:

Podoba mi się to upięcie!




Muszę nauczyć się robić warkocza dobieranego!


Na taką fryzurę bym się nie odważyła ;)

Nie w moim stylu,no ale ciekawe.

Szukam dalej, może znajdę coś ciekawego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz