niedziela, 8 stycznia 2012

wspomnienia..

Hej!;* Dzisiaj to sobie pospałam,o tak!Ale w końcu niedziela jest od odpoczynku,prawda?
Znalazłam zdjęcia jeszcze z okresu jak było ciepło i poszłam z Sylwkiem na plac zabaw^^,niby to było nie dawno, no ale kiedy ostatni raz mieliście na sobie takie letnie ubrania?:)
Wczoraj zaczęłam czytać książkę i powiem Wam, że sam początek bardziej mnie zainteresował od poprzedniej. Jeśli mam być szczera to powiem, że książek nie czytam.Dlatego musiałam zacząć od czegoś krótszego niż 560 stron, poza tym, bardzo lubię horrory w formie filmów,mimo ,że to nie horror tylko powieść sensacyjna, to i tak bliższa memu sercu.Bardzo cieszę się,że mój Sylwek dużo czyta i mogę czasem zawinąć mu jakąś książeczkę^^

Jak zawsze uśmiechnięty <3

Haha;)
Idę po kawkę i napiszę coś więcej na temat czytanej przeze mnie książki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz