niedziela, 8 stycznia 2012

szkoła

Hej!;*
Właśnie wróciłam od Sylwestra.Jutro szkoła..ahh..nic mi się nie chce.Powinnam się uczyć na sprawdzian z prawa, ale coś czuję, że nici z tego, poprostu nie mam najmniejszej ochoty na to!
Dzisiaj ostatni dzień jestem "gorącą szesnastką" haha :) Co wcale mnie nie cieszy.Powiem więcej czuję się coraz starzej.Wiem,że to wdaje się śmieszne,bo mam 17 lat, no ale tak roczek po roczku..życie leci..Dobra,koniec!
A więc jutro do szkoły..hmm..muszę spakować książki,ogarnąć się,poczytać z prawa i o 4.40 pobudka.
Wracamy do codzienności.Ale nie narzekam, broń Boże!Życie jest piękne i trzeba cieszyć się z każdego drobiazgu,każdego dnia i doceniać się to,co się ma,a przynajmniej takie jest moje zdanie.
Słodziaki z misiem :)
Teraz robię matematykę bratu^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz